marți, 9 noiembrie 2010

Bazar de idei...

Azi am filmat o noua editie a emisiunii "Bazar de idei". I-am avut ca invitati pe Dragos-Cosmin Toma si Alina Murarescu de la Grup Scolar Vasile Sav, cu care am discutat timp de 50 de minute despre pasiune, munca, reusita, proiecte, branding personal, mentori si multe altele. O emisiune interesanta, motivanta, in care am inteles ca DA, Romanul are valoare! si ca DA, se poate!

Daca sunteti interesati, va invit sa urmariti emisiunea, Duminica de la ora 9.00, pe postul romascan de televiziune RomTV.

O seara frumoasa tuturor!

Multumesc invitatilor pentru prezenta si pentru pasiunea cu care au vorbit!

Un comentariu:

  1. Si eu am lansat invitația pe blogul meu.
    Vă invit așadar duminică începând cu ora 9 să urmăriți emisiunea ”Bazar de idei”

    RăspundețiȘtergere