vineri, 12 noiembrie 2010

Azi a fost o zi minunata!

Am reusit sa imi obtin permisul european de conducere a calculatorului, ECDL si mai mult decat atat, mult mai important! am primit o super veste:

Obosita dupa o saptamana de scoala, aud telefonul sunand. Fara sa vreau, inchid. Dau bip si sunt sunata din nou. La telefon era asistenta personala a doamnei Andreea Marin Banica! (Ce fericire cand am auzit acest lucru)
Si fericirea a fost si mai mare cand mi-a spus de ce ma suna: sa ma anunte ca DA, doamna Andreea accepta sa ne sustina campania umanitara "Jucariile POT face miracole!"

Brusc, parca in jurul meu era numai lumina!

Sunt fericita! Chiar sunt! Saptamana viitoare voi merge personal la Bucuresti pentru a filma un interviu si mesajul de sustinere din partea Andreei Marin Banica!

MULTUMESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu