vineri, 1 februarie 2013

21 de ...

Prinși de multe ori în agitația vieții cotidiene, uităm să zâmbim, uităm să ne amintim de noi. Cele două lucruri ce nu vreau să le pierd niciodată în viața sunt tocmai zâmbetul și familia.

Și pentru că azi împlinesc 21 de ani, o vârstă ce îmi pare cumva magică, fiind rezultatul ecuației dintre 2 cifre magice (3 x 7), am ales 21 de motive pentru care chiar trebuie să zâmbesc zi de zi din tot sufletul...

....așa începusem să scriu postarea, acum 3 zile...apoi am abandonat rapid scriul, nu pentru că nu puteam găsi cele 21 de motive ci pentru că mi-am dat seama că mi-e greu să aleg doar atâtea. Apoi am realizat că la fel de ușor cum pot scrie despre motivele ce îmi luminează chipul, la fel de ușor aș putea scrie despre 21 de momente ce m-au transformat, m-au schimbat, m-au maturizat...

...asta ca într-un final să mă decid să nu mai scriu despre nimic ci pur și simplu să mulțumesc pentru viața minunată din anii mei și pentru toate lecțiile primite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu