luni, 17 octombrie 2011

Schimb de tineri in Portugalia

Intrucat vad prin blog un instrument de comunicare, iar eu iubesc comunicarea, m-am decis sa va povestesc despre primul schimb international la care am participat: "No pain, no gain"-Portugalia:)


Pana la momentul participarii la acest proiect, am luat parte la alte evenimente internationale, dar niciunul nu a fost un schimb de tineri ci cursuri de training. Acum insa, organizatia "Raise It Now" m-a invitat sa fac parte din delegatia Romaniei pentru acest proiect si m-am bucurat nespus sa particip, intrucat am avut ocazia de a cunoaste tineri senzationali si de a intelege mai bine ce inseamna voluntariatul.

Pe langa faptul ca in cele 8 zile petrecute in Portugalia am participat la actiuni de voluntariat, am facut team-building si am organizat o seara interculturala romaneasca, am avut si 2 zile libere in care am putut vizita Lisabona, Loures si Cascais :)

Ceea ce pot spune fara rezerve e faptul ca Portugalia e o tara deosebita, cu oameni calzi si deschisi; cu o cultura interesanta si cu locuri de poveste. M-am bucurat enorm sa pot vedea Oceanul Atlantic, sa admir privelisti rurale, dar si sa ma rasfat cu luxul capitalei portugheze. Si totusi, doua lucruri simt nevoia sa le scot in evidenta: prajiturile din Belem si muzica traditionala- acestea doua au fost ingredientele care au transfromat zilele petrecute in Portugalia in amintiri de durata...

Oricum, clar e ca orice tanar trebuie sa treaca macar o data in viata printr-o astfel de experienta interculturala: schimbul international de tineret!

Iata si dovezile zilelor petrecute pe meleaguri portugheze:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu