duminică, 16 octombrie 2011

La multi ani!

Acum un an, intr-o duminica de Octombrie, pe postul de televiziune RomTV Roman, la ora 9 dimineata era difuzata prima editie a emisiunii "Bazar de idei".

Emisiunea isi dorea sa fie un promotor al tinerilor de succes, al proiectelor de impact, al initiativelor remarcabile si sa ofere adolescentilor nemteni sansa de a-si face vocea auzita! Timpul a trecut rapid si emisiunea mea de suflet a implinit un anisor! Eu am adus-o pana aproape de aceasta varsta, dupa care am lasat-o in bratele lui Dragos Cosmin Toma, cel care o modereaza acum.

Chiar daca nu ma mai ocup direct de acest proiect, nu inseamna ca am renuntat total! Mereu va ocupa un loc important in inima mea si voi incerca in continuare sa imi las amprenta macar putin asupra editiilor viitoare!

Acum, la un an de zile de cand am pasit intr-un studio de televiziune ca moderator, imi dau seama ca televiziunea e un lucru ce mi-ar placea sa-l fac pentru inca multi ani de acum incolo!

La multi ani, "Bazar de idei"!

Vizitati-ne pe : www.romtvroman.ro si pe pagina de Facebook a emisiunii: http://www.facebook.com/pages/Emisiunea-Bazar-de-idei-by-Eliza-Chirila/203936312957145

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu