miercuri, 12 ianuarie 2011

...in dorinta de a recupera timpul...

Cu adevarat in ultima vreme nu mai gasesc timp pentru a scrie pe blog. Totusi, voi trasa in linii mari ceea ce s-a intamplat in tot acest timp:)

-Am incheiat campania umanitara pentru Loredana Blajut si inainte de sarbatori am depus in conturile acesteia toti banii stransi;

-Am fost in Poiana Brasov, alaturi de oameni minunati, la scoala de iarna Experience Project Management, in calitate de organizator;

-Am pasit bucuroasa in noul an, alaturi de oameni dragi mie;

-Momentan invat pentru Bac, pentru admitere, ma ocup de proiectele internationale ale Club LMT, aplic si eu pentru anumite proiecte internationale si cand gasesc timp liber ai filmez cate o emisiune:)


Mult noroc in 2011!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu