duminică, 8 ianuarie 2012

11 motive pentru care 2011 a fost cel mai tare an! de pana acum:)

1.Am vizitat 3 tari minunate: Belgia, Olanda si Portugalia.






2.Am luat parte la 3 proiecte internationale ce mi-au marcat viata: conferinta din Haga, Parlamentul Tinerilor din Bruxelles si schimbul de tineri din Portugalia si am ajutat la organizarea unor alte evenimente minunate, din care tin sa mentionez "Branding Romanai 2011"-Club LMT





3.Am trecut de Bacalaureat cu o medie foarte buna iar pe plan scolar am obtinut numeroase premii si am finalizat liceul ca sefa de promotie!





4.Am intrat prima la Facultatea de Drept a Universitatii Romano- Americane (si acum inteleg ca acesta e cel mai bun lucru ce mi se putea intampla!)


5.Am fost acceptata in Clubul Studentilor din Universitatea Romano- Americana (life- changing!!!)



6.Am fost la Leaders School 8, by Fundatia Leaders (cu bursa!!!)





7.Am castigat competitia "Dezbate Romania" (si nu am castigat doar bani, ci si amintiri minunate, experienta de nepretuit si prieteni faini)





8.Am reusit sa fac din festivalul "1 Iunie- Zambet si Bucurie", o traditie pentru copiii din comuna Ruginoasa, organizand si a doua editie (chiar daca multi nu credeau ca e posibil).






9.Am castigat competitia "Anunta Gala in Liceu", organizata de Fundatia Dinu Patriciu






10.M-am mutat de acasa, departe de cei dragi (nu tocmai un lucru fericit, dar ceva ce m-a marcat)





11.Am cunoscut oameni noi si am castigat prieteni deosebiti!

Un comentariu: