luni, 23 ianuarie 2012

10.000 de vizualizari. MULTUMESC!

Povestea blogului meu a inceput in Martie 2010, mai mult din curiozitate, dar si din nevoia de comunicare cu cei ce nu imi sunt mereu aproape. La inceput nu stiam prea multe lucruri despre ce inseamna sa ai un blog si sa scrii pe blog(si recunosc ca nici acum nu detin toate cunostintele necesare), insa consider ca am mentinut mereu un standard ridicat pentru articolele postate, standard ce s-a imbunatatit de-a lungul timpului.

Acum, la aproape 2 ani de cand mi-am lansat blogul, am depasit pragul de 10.000 de vizualizari si mi-am indeplinit astfel un obiectiv pe termen scurt: sa fac 10.000 de vizualizari pana pe 1Februarie 2012, cand implinesc 20 de ani.

Cele 10.000 de vizualizari inseamna pentru mine mai mult decat simple afisari de pagina; inseamna ca exista oameni interesati de ceea ce scriu si de ceea ce fac; inseamna ca sunt oameni dispusi sa imi acorde incredere si atentie!

Va multumesc tuturor celor care mi-ati vizitat blogul; va multumesc celor care ati dat feedback la cele scrise de mine si mai ales, va multumesc pentru ca m-ati incurajat sa scriu pe blog, considerand-ul un important element de branding personal!

Un comentariu: