joi, 24 februarie 2011

De ce am ales sa moderez o emisiune pentru tineri?


Tot mai multe persoane m-au intrebat in ultima vreme de ce am decis sa moderez la postul local de televiziune- RomTv Roman, o emisiune pentru tineri, intitulata "Bazar de idei". Motivul este simplu: consider ca noi, tinerii, suntem cei care putem genera schimbare, persoana cu persoana si avem nevoie de un spatiu care sa ne promoveze.

Si cum de fiecare data cel mai bine este sa incepem cu noi, aceasta emisiune m-a ajutat si pe mine sa ma schimb, sa imi analizez gesturile si actiunile si implicit sa evoluez. Emotiva la inceput in fata camerei, cu fiecare emisiune filmata am capatat incredere in fortele proprii, mi-am constientizat greselile si incerc constant sa imi imbunatatesc prezenta si modul de prezentare.

Recunosc faptul ca la inceput eram putin sceptica: ma gandeam ca emisiunea va fi urmarita de foarte putin persoane si ca nu va avea impact asupra comunitatii romascane. Dar iata ca m-am inselat! Emisiunea "Bazar de idei" e o emisiune urmarita de tinerii din orasul Roman si acest lucru mi-a fost confirmat chiar de ei!

Si pentru ca promovarea e "mama" succesului in asfel de situatii iar reteaua de socializare Facebook ia amploare, emisiunea mea este acum si pe Facebook. Daca apreciati munca mea si urmariti emisiunea, accesati linkul de mai jos pentru a ajunge pe pagina de promovare "Bazar de idei" si acordati un "Like" (Place!)
http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Emisiunea-Bazar-de-idei/203936312957145

Din capitolul "dorinte" mentionez ca prioritatea mea in ceea ce priveste emisiunea este sa obtin o alta ora si eventual zi in grila de programe RomTv, intrucat consider ca cea actuala nu este avantajoasa. De asemenea, in urmatoarele emisiuni intentionez sa tratez subiecte precum "Educatia non-formala", "Cartile in viata noastra", Tinerii- speranta Romaniei?' sau "Momentele vietii".

Cum lucrurile cele mai bune se lasa asteptate, am lasat si eu pentru final aceasta veste:
 postul RomTv Roman poate fi de acum urmarit din orice colt al lumii! Cum? Online pe http://www.romtvroman.ro/.

Asadar, emisiunea "Bazar de idei" o puteti urmari in fiecare duminica de la ora 9.00, oriunde v-ati afla pe mapamond, daca aveti la indemana un pc si conexiune la internet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu