marți, 14 decembrie 2010

Si a fost Parlamentul Tinerilor 2010... :x

Parlamentul Tinerilor 2010



In perioada 10-12 Decembrie 2010, am avut onoarea de a fi unul dintre cei 100 de participanti la Parlamentul Tinerilor, proiect initiat de Asociatia Pro Democratia. Ce inseamna de fapt acest proiect?

Acest proiect are ca scop simularea procesului decizional din Parlamentul Romaniei, tinerii find impartiti aleatoriu pe partide parlamentare si comisii de lucru.

Editia din 2010 a presupus ca in prima zi tinerii sa lucreze in cadrul grupurilor parlamentare la cele 10 proiecte propuse, construind o pozitie a partidului din care fac parte. In cea de a doua zi, tinerii parlamentari s-au intalnit in comisii, unde fiecare a dezbatut cate doua proiecte. La finalul acestei zi de munca in comisii, unele proiecte legislative au primit aviz negativ iar altele au primit aviz pozitiv.

Toate aceste proiecte au fost apoi supuse dezbaterii in plen si mai apoi votului. Acest lucru s-a petrecut in a3a zi, care a fost de fapt si ultima. A fost o zi exceptionala, plina de dezbateri constructive, in care domnii tineri parlamentari s-au exprimat politicos, si-au argumentat punctele de vedere si au mentinut mereu limita decentei.

La finalul acestei zile de lucru, 4 proiecte erau respinse de catre plen iar 6 admise. Precizez ca am avut imensa onoare de a fi desemnata presedinte al Parlamentului Tinerilor, o pozitie ce m-a bucurat dar mi-a oferit si o responsabilitate foarte mare. Dupa spusele colegilor mei, am indpelinit cu success aceasta functie si m-am descurcat exemplar.

Le nultumesc colegilor mei din Parlamentul Tinerilor 2010, ii felicit pentru implicarea lor, iar organizatorilor le transmit cele mai calde urari si tot respectul pentru ce au facut!

Multumesc!


2 comentarii:

  1. Eliza felicitari pentru felul cum ai condus sedinta in plen!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru tot ce ai facut Eliza. Ai condus sedinta intr-o maniera rar intalnita in zilele acestea in Parlament. Meriti toate felicitarile noastre!

    RăspundețiȘtergere