miercuri, 15 decembrie 2010

Impresii...

Pentru mine, disciplina geografie a fost mereu un taram al fascinatiei, al noutatilor si al descoperirilot marete. Am pasit sfioasa pe treptele performantei in geografie, calauzita fiind de doamna profesor Claudia Macovei. Dupa ce in clasa a IX-a am resusit sa ma calific la etapa nationala a olimpiadei de geografie, in clasele a X-a si a XI-a am reprezentat judetul Neamt la etapa nationala a sesiunii de referate si comunicari stiintifice pentru elevii de liceu, componenta geografie- geologie.

In anul 2009, aceasta etapa nationala s-a desfasurat la Sibiu iar eu ma prezentam cu un proiect de mediu, legat de comuna Ruginoasa, o comunitate rurala extreme de draga sufletului meu. A fost o experienta deosebita din care m-am ales cu prieteni din toate colturile Romaniei dar si din care am inteles ca uneori corectitudinea nu e prietena tuturor. M-am intors acasa de la aceasta etapa nationala nu tocmai fericita, intrucat nu le aduceam nemtenilor niciun premiu, dar asta nu m-a facut sa renunt!

Pentru ca in 2009 mi-a fost deschis apetitul pentru aceasta competitie, in 2010 am concurat din nou la etapa judeteana, am obtinut locul al 2 lea si automat si onoarea de a reprezenta din nou judetul la etapa nationala. Organizata de aceasta data pe plaiuri teleormanene, in orasul Alexandria, aceasta editie nationala mi-a adus mult mai multa bucurie decat cea anterioara. Am petrecut acolo 3 zile, am trecut prin emotiile prezentarii proiectului meu, caci de aceasta data aveam un proiect ce tinea de populatie iar comisia careia ma adresam era mult mai exigenta decat cea de anul trecut. Dincolo de emotiile mari, de clipele frumoase traite de elevi din toata tara si de excursiile pe care organizatorii ni le-au oferit, am reusit sa obtin pentru proiectul meu, locul III, un loc bine meritat, obtinut prin multa munca, pasiune si daruire.

Si tocmai pentru ca iubesc geografia si imi doresc sa obtin mai mult decat locul al IIIl-lea la etapa nationala, voi participa si anul acesta la sesiunea de referate si comunicari stiintifice pentru elevii de liceu, componenta geografie-geologie, indrumata de doamna profesor Macovei, care a reprezentat un sprijin real in anii mei de liceu si care mereu m-a impulsionat sa imi doresc si sa obtin mai mult!

Un comentariu:

  1. ciao eliza la multi ani pe 2011 la toata familia FELICITARI pentru ceea ce faci te/am gasit din intamplare vazand foto di Nicu am inteles cine esti BRAVO CORNELIA italy

    RăspundețiȘtergere