vineri, 4 ianuarie 2013

Bun venit, 2013!

Timpul parcă trece din ce în ce mai rapid și am deseori senzația că nu îmi mai ajung minutele pentru a face tot ceea ce îmi doresc...

Trec ore peste ore, zile peste zile și ani peste ani și așa am ajuns în 2013, un an pe care mi-am propus să îl provoc la maxim, să iau tot ce îmi poate oferi, să mă bucur de toate oportunitățile și să nu regret nimic! Vreau să transform 2013 în cel mai activ an, în anul cu cele mai multe amintiri, dar și în anul cu cele mai multe împliniri!

Îi mulțumesc mult lui 2012 pentru tot ceea ce m-a învățat, pentru că așa cum am mai spus, a fost anul în care am primit cele mai mari lecții de la viață, anul care m-a maturizat cel mai tare și care m-a învățat să iert, să uit, să cad, să mă ridic, să apreciez ceea ce am!

În 2013 îmi doresc să încerc senzații noi. În prima zi din an am mers cu ATV-ul pentru prima dată, dar mai sunt zeci de alte lucruri pe care îmi doresc să le fac în acest an: să merg la echitație, să sar cu parașuta, să merg într-un poligon de trageri, să învăț limba germană, să merg la un concert Holograf, să merg la Cirque du Soleil, să fac un photo shooting, să mă dau cu placa și muuulte altele.

Vreau ca 2013 să fie anul în care să nu ratez nicio ocazie de a zâmbi, de a dobândi noi experiențe, de a mă bucura din plin de viață!


2013, te provoc să fii cel mai frumos an de până acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu