duminică, 18 decembrie 2011

Campioni la "Dezbate Romania 2011"

Cu aproape 1 luna de zile in urma, redactam alaturi de Cristian Retegan, Daria Mateescu si Christian Negoescu un eseu pe tema "Democratia este un lux", pentru a ne inscrie in competitia "Dezbate Romania 2011".

Dupa cateva zile am primit raspunsul mult asteptat: din cele 55 de echipe inscrise, noi ne aflam in primele 16, invitate la un interviu. Plini de emotie si curiosi, am mers la interviu si asa am reusit sa ne calificam in primele 8 echipe.


Pana la primul meci 1 contra 1, echipei noastre, numita "Studenti fara frontiere", s-a alaturat si Paul Ardeleanu, cel care a trecut rapid din postura de membru de rezerva in postura de membru de baza al echipei. Si uite asa, pe 24 Noiembrie am avut primul meci, impotriva echipei Unu si unu, pe care am invins-o intr-o dezbatere cu tema "Mai gasesti spirit civic la Romani?".


Dupa acest prim meci a urmat meciul semifinalei, disputat contra echipei  Spre viitor, dezbaterea aceasta avand ca tema "Diplomele universitare iti garanteaza o cariera de succes"- meci castigat din nou de catre echipa mea; meci care ne-a calificat direct in marea finala.


E incredibil acum, privind in urma, prin cate intamplari am trecut cu dragii mei colegi de echipa si cat de mult am muncit pentru fiecare meci in parte. Ca si lider al echipei m-am simtit mereu responsabila de fiecare meci, de fiecare argument si contra argument, dar cel mai mult m-am simtit reponsabila fata de fiecare dintre membri sa ii motivez si sa ii fac sa creada in puterea echipei noastre. Cred ca tocmai acest lucru ne-a unit si ne-a adus victoria.

Dupa cele doua meciuri, unul de calificare si unul in semifinala, a venit marele meci: finala din 15 Decembrie, desfasurata la Intact Media Academy, finala construita in jurul temei "Comasarea alegerilor inseamna sfarsitul statului de drept?" De aceasta data, tema a fost mult mai dificila iar adversarii pe masura.


Trebuie sa mentionez ca au fost foarte multi cei care nu ne-au dat nicio sansa de a castiga finala, avand in vedere ca tema era politica si ca echipa adversa, Youth's power, era alcatuita din studenti la Stiinte Politice. Dar toate acestea nu ne-au descurajat absolut deloc, noi fiind increzatori in fortele noastre si stiind cat de mult am muncit in a construi cele mai bune argumente.


Si uite asa, cu pasi mici dar siguri, am devenit campionii "Dezbate Romania 2011"!!!



Le multumesc foarte mult colegilor mei de echipa pentru seriozitatea de care au dat dovada si pentru entuziasmul cu care au muncit!










Un comentariu:

  1. Foarte fain articolul. Descrie in detaliu cam tot ce a fost.

    Multumim Eliza pentru leadership-ul tau si pentru faptul ca ne faci atat de faimosi :)

    RăspundețiȘtergere