joi, 26 mai 2011

Sefa de promotie!

Azi a avut loc cursul festiv al claselor a XII-a din Colegiul National Roman- Voda (Roman, Neamt). S-ar putea scrie multe cuvinte despre ceea ce s-a intamplat la acest eveniment dar cateva sunt esentiale:

*Emotie, fericire, multumire, incredere:)

Asa definesc eu cursul festiv de azi. Am pasit cu emotie pe firul acestei zile, fericita ca am fost desemnata sefa de promotie pentru profilul Uman, multumita de tot ceea ce am realizat si cu incredere in fortele proprii.

Unul din momentele mult asteptate de mine a fost acela al discursului in calitate de sefa de promotie: le-am urat tuturor cnrv-istilor sa isi inalte aripile in zborul lor cel mai inalt, sa creada in puterile lor, sa nu uite ca nu exista limite si bariere pentru ei iar la final am incheiat prin a-mi scoate palaria (toca) in fata tuturor celor ce au avut un cuvant de spus in educatia roman-vodista!

Roman- Voda, iti multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu