luni, 12 aprilie 2010


MOTTO: “Omul nu poate descoperi noi oceane, câtă vreme nu are curajul de a pierde din
vedere ţărmul. ” ( Andre Gide )

Suflete


Stropi,iubire,foc şi aer,
Vise,teamă şi noroc,
Toate vin acum la mine
Şi mă cheamă să mă joc;

Culeg vise în tăcere,
Clădesc zâmbete plângând,
Am în suflet şi durere
Dar durerea-i doar un gând;

Închid ochii cu putere
Şi momentul meu e mort,
Ţip când viaţa îmi tot cere
Să îţi fac şi ţie loc;

În decorul meu de aur,
Tu nu ai ce căuta,
Tu eşti om cu ochi de graur
Şi nu vreau durerea ta;

Am destule ale mele
Pentru care pot să plâng,
Am în suflet şi durere,
Şi suspine port în gând;

Nu-ţi cer azi ce-mi aduci mâine,
Nu mai vreau văpăi de foc,
Vreau ceva şi azi şi mâine,
Vreau o clipă de noroc;

Sunt azi mic şi mâine mare,
Eşti azi om şi mâine nu,
Te prefaci în foc de paie
Şi în urmă e doar fum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu