Proiectul Leadership Autentic al Fundatiei LEADERS Bucuresti este printre finalistii Galei Premiilor in Educatie la Categoria Cel mai bun proiect educational al anului si are nevoie de votul fiecaruia dintre noi!
Daca apreciezi programele de calitate si sustii proiectele de Leadership Autentic pentru liceenii din Romania, atunci voteaza proiectul fundatiei Leaders in cursa premiului de popularitate!
E simplu! Accesezi http://www.premiileineducatie.ro/gpo/ iti faci cont si votezi!
Multumim!
Proiectul a fost creat din nevoia unei platforme de dezvoltare personala a tinerilor, care nu exista in sistemul formal de educatie. Fundatia Leaders crede ca tinerii pot avea mai mult succes daca-si antreneaza potentialul de leadership.
Leadership Autentic presupune o alternativa educationala accesibila in mod gratuit elevilor de liceu cu varste cuprinse intre 14 si 18 ani. Curricula se refera, in principal, la: leadership, viziune, valori, comunicare, implicare si responsabilitate. Anul scolar trecut, programul a ajuns in licee din Bacau, Bihor, Braila, Brasov, Buzau, Cluj, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Iasi, Timis, Valcea si Bucuresti, in sectoarele 1, 2 si 3.
Competente civice si antreprenoriat
In total, peste 1.000 de tineri au participat la cursurile de leadership. Confirmarea grupelor de participanti s-a realizat printr-o stransa legatura cu reprezentantii liceelor, directori sau consilieri educationali, care au facilitat comunicarea cu elevii si au selectat participantii pe baza profilului candidatului Leadership Autentic: proactivitate si implicarea in activitati extrascolare. Prin continutul sau, programul Leadership Autentic completeaza formarea scolara pe anumite competente cheie: comunicarea in limba romana, competente de invatare, sociale si civice, initiativa si antreprenoriat. Mai mult, la trainingurile organizate in scoli, lideri romani, autentici, le-au spus liceenilor povestile lor de succes.
Fundatia Leaders isi doreste ca proiectul sa ajunga in cat mai multe licee si la cat mai multi tineri in anul scolar 2011-2012.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu